Copa del Món (dia 3)

A les 9:00 del matí del dia 7 d'agost de 2013 ja estem a la sala principal de l'hotel esmorzant. Anem decidits a observar si el buffet lliure dóna la talla i sí, gran esmorzar que ens fa inclús repetir.

Amb la panxa plena anem a observar com els atletes de l'Ametlla de Mar comencen a entrenar sota uns núvols que amenacen amb pluja. I sí, al cap d'una estona l'aigua comença a caure i ens refugiem dintre a l'hotel esperant que Noemí vingui de buscar les credencials per anar a visitar una de les ciutats més importats d'Holanda.

A les 11:30 el bus comença el trajecte cap a Utrecht. Ens acompanya la pluja i no fa gens de bon dia per a caminar així que anem d'un centre comercial a un altre fins arribar a una catedral on encenem uns ciris petits per demanar sort per a la competició. Els preus en general són elevats així que pràcticament no comprem res i després de dinar al McDonald's emprenem el camí en busca del bus al qual esperem per més de mitja hora perquè no sabiem ni on anar. Les rialles amb els comentaris de Ramona són continuats!

A les 17:15, després d'una estona de descans a l'hotel, comencen les fotos de delegació i a l'arribar al pavelló ens fem la foto oficial al pavelló. A destacar que ja tots els països estaven preparats per a la Cerimònia d'Obertura i nosaltres, que inclús ens havíem de fer la foto oficial, arrivem els últims. Tradicions nostres que no poden canviar!

Tots guapets i ben arreglats estan els atletes de la Selecció Espanyola esperant a que diguin SPAIN! I puguin desfilar per la pista on es disputarà la competició. Com sempre, els més "sossos" els espanyols, poc d'animar, poca motivació per sortir a la pista... Però se'n vénen amunt al veure les més de 1.000 persones a les graderies així com els 1.100 atletes que hi ha a la pista celebrant la inauguració.

Enguany ha estat una inauguració breu, parlaments, himnes i una exhibició de ball esportiu que per cert, va ser espectacularment espectacular. També va haver-hi una coreografia preparada per persones importants del twirling a Holanda que van treure la bandera oficial de la WBTF. A destacar com de recta hi anava la nostra amiga Caroline que tant recta tant recta va entrompessar i casi cau... Ja!

Un cop acabada la Ceremònia els nostres atletes sopen al bus un entrepà i tal com arriben a l'hotel marxen a dormir per descansar per a la seva jornada de competició.